lauantai 24. maaliskuuta 2012

.13 Hiustenhalkomista

Kyllä te tiedätte kuinka hyvin kaksihaaraisten etsiminen tappaa aikaa ja on vielä kohtuullisen terapeuttistakin.
Jep, olen harrastanut tätä viime aikoina paljon. Eikä niitä kaksihaaraisiakaan ole löytynyt ihan hirveästi, mikä on itseasiassa kumma juttu, koska olen käynyt kampaajalla viimeksi joulukuun lopussa.
Kuitenkin olen löytänyt myös jotain muuta. enkä ole varma mistä on kyse. Latvoissani näkyy paksumpi kohta, josta hius sitten ohenee ja/tai kääntyy johonkin vinksahtaneeseen kulmaan. Ja kevyellä nykäisyllä hius katkeaa sitä paksusta kohtaa. Kuten sanottu, minulla ei ole hajuakaan mikä tämä ilmiö on tai mistä se johtuu. Apua?
Jostain kumman syystä en viitsinyt alkaa kuvailemaan yksittäisiä hiussuortuvia. Ihan niin sekaisin en vielä ole, mutta odottakaas vaan kuukauden verran kun kirjoitukset alkavat.
Niin, eikä mulla sen kummempaa asiaa ole, muuta kuin apua?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti